Електронні торгівельні майданчики в системі Прозоро

Електронні аукціони в Україні були створені для того, щоб усунути тіньовий продаж державного майна та корупційні схеми. Наразі купити чи орендувати майно, що знаходиться у власності держави, можна лише через систему Прозоро.Продажі. В цій системі проводяться торги для продажу житлової та комерційної нерухомості, майна банкрутів, земельних ділянок, транспортних засобів, сільськогосподарської продукції, лісу, тощо. Тут можна придбати навіть офісну техніку чи меблі. Дізнатися більше про лоти та умови їх придбання можна за посиланням https://www.uub.com.ua/presscenter/novyny-birzhi/kupiti-dub-kruglyak-vigidno-na-prozoroprodazhi/.

Сама система Прозоро не має необхідного функціоналу для виконання фінансових операцій щодо купівлі та продажу майна, тому були створені спеціальні платформи – електронні торгівельні майданчики. Їх налічується декілька десятків та всі вони мають акредитацію в системі Прозоро.

Всі майданчики мають єдину базу даних щодо активних аукціонів, і ця база оновлюється в режимі реального часу. Також однаковими є умови для реєстрації та участі в торгах. Але чим ці електронні платформи відрізняються між собою?

Відмінності електронних майданчиків

В першу чергу вони відрізняються своїм інтерфейсом і особливостями пошуку необхідного лоту. Одні майданчики мають доволі зручний та зрозумілий інтерфейс, в той час, як інші можуть відрізнятися більш складною будовою сайту, що не дуже зручно для користувача. Пошук лотів по заданим параметрам – це також важлива складова будь-якого торгівельного майданчика. Для того, щоб пошук був простим та зручним, на платформі повинен бути спеціальний фільтр.

Крім цього торгівельні майданчики відрізняються між собою підтримкою на всіх етапах торгів. Звернутися за кваліфікованою юридичною допомогою може кожен користувач майданчику. Якщо у нього є труднощі з пошуком необхідного лоту, то він може отримати професійну допомогу менеджера, який швидко знайде необхідне майно по запиту користувача.

Якщо необхідного лоту не знайшлося, то можна заказати розсилку з лотами, що будуть цікавими в майбутньому. Організатор аукціону також може скористатися підтримкою кваліфікованих менеджерів електронного майданчику. Якщо є необхідність, то продавець може зайти в спеціальний розділ навчання, де розміщені навчальні матеріали по організації торгів.